5 redenen waarom je social media beheer bij SandraEvers.nl moet afnemen

5 redenen waarom je social media beheer bij SandraEvers.nl moet afnemen

Moet, moet, moet, je moet natuurlijk helemaal niets. Toch wil ik je vandaag heel graag meegeven waarom ik je goed kan helpen met het beheer van je social media kanalen.

De inzet van social media vergroot je kansen want social media vormen hét media om klanten te bereiken en te binden. Het beheren van je social media kanalen kan veel van je (kostbare) tijd in beslag nemen en die tijd steek je liever in andere zaken. Dan klinkt het misschien interessant om het social media beheer uit te besteden. Ik neem het complete social media beheer van een bedrijf over maar waarom zou je ervoor kiezen om dit aan mij over te laten? In deze blog vertel ik je graag 5 redenen waarom je social media beheer bij SandraEvers.nl kunt afnemen.

Veel en persoonlijk contact

Persoonlijk contact vind ik erg belangrijk. Ik streef erna om binnen 24 uur te reageren op je mailtje, appje of telefoontje. Persoonlijk en snelle hulp staat bovenaan mijn prioriteitenlijstje. Verder vind ik het erg belangrijk om maandelijks een klein moment in te plannen om de voortgang te bespreken. Ik ben dol op koffie, dus dan moet het goed komen.

5 redenen SandraEvers.nl

Keuze uit diverse pakketten

Wanneer je social media beheer afneemt bij SandraEvers.nl heb je de keuze uit 3 verschillende soorten pakkettenKies het pakket wat bij je past en je hebt geen omkijken meer naar je social media beheer.

Meerdere social media kanalen

Is er de wens om met meerdere social media kanalen aan de slag te gaan? Dat kan, denk aan kanalen als Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter of Pinterest. Er is veel mogelijk, maak je wensen kenbaar en we kijken naar de mogelijkheden.

Contentkalender

Maandelijks ontvang je van mij een contentkalender waar de geplande berichten op staan uitgewerkt. Zowel in tekst als in beeld. Hierdoor weet je precies wat, waar en wanneer iets geplaatst gaat worden.

5 redenen SandraEvers.nl

Maandelijkse rapportage

Ik gaf al aan dat ik minimaal 1x per maand op bezoek kom of via Skype contact heb om de voortgang te bespreken. Je ontvangt van mij een rapportage met de cijfers van de verschillende social media kanalen. Hiermee krijg je inzicht in je statistieken en wat het voor je oplevert.

Het beheren van meerdere social media kanalen, content bedenken en strategieën is een behoorlijke klus. Je kunt dit met een gerust hart aan mij overlaten. Denk je nu, dat wil ik, want mijn social media ligt er een beetje bij te versloffen? Ik ben een koffie liefhebber dus sta open voor heel veel kopjes koffie! Neem gerust contact met mij op via mail, info@sandraevers.nl of mobiel 06-41281411. Wie weet zitten wij binnenkort om de tafel om jouw social media kanalen eens grondig onder de loep te nemen!

5 redenen SandraEvers.nl

Geef een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.